21 augustus 2017

NASA-foto toont ‘deuropening’ op Mars

Een deuropening op Mars?Even tussen het oliebollenbakken door: ik zag net een melding dat op een foto genomen met de Mars Reconnaissance Orbiter van de NASA aan de voet van een bergwand iets te zien is wat verdacht sterk lijkt op een deuropening! 😯 Nee, het is geen 1 april, da’s pas over 3 maanden. De NASA zelf had de opvallende structuur

1. ik wil meer weeten

2. Het is de toegang tot een winkelcentrum waar je italiaans ijs kan kopen met astromunten. Elvis doet veel van zijn jamsessies daar. Die Amerikaanse basis zit 1 berg verder…

May the force be with you!

3. planet-73083734 zegt:

we hebben meer denkers als milkyway nodig. Er zijn daar nog maar zo weinig van. Vooral Elvis spotters. (dus DAAR zit-ie!)

4. je moeder op een bak zegt:

HAHAHA jullie zijn echt newbs, er is een gat wat niet eens lijkt op een deur, en het is een geheime basis van Amerika… Wat is dit voor site?? http://www.kleinekindertjesmeteentegrotefantasie.nl?? echt heel erg sad jullie..

5. kokerrok zegt:

Het is de ingang van een schuilkelder, hoognodig sinds de mensapen allerlei zooi op Mars aan het neerplempen zijn.

6. das get wel stom denkt ge nu egt da er een deuropening is op een planeet!!! haha strx zien we nog groene mannetjes er uitkomen haha!!

7. Anoniem zegt:

eerst ontdekke dan pratr +'

8. Eerst Nederlands leren en dan reageren, wat dacht je daarvan?