20 oktober 2017

Nieuw soort ster ontdekt

NGC 3766

Astronomen die gebruik maken van de Zwitserse 1,2-meter Leonhard Euler-telescoop van de ESO-sterrenwacht op La Silla, Chili, hebben een nieuw soort veranderlijke ster ontdekt. De ontdekking is gebaseerd op de detectie van zeer kleine veranderingen in de helderheden van sterren in een sterrenhoop. De waarnemingen hebben tot nu toe onbekende eigenschappen van deze sterren aan het licht gebracht die in strijd zijn met de huidige theorie

1. “…in strijd zijn met de huidige theorieën …” Inderdaad omdat ‘huidige theorieën’ niet deugen en daardoor geen reet verder komen. Neem een kijkje op PAUL A. LaVIOLETTE, PH.D, http://etheric.com/paul-laviolette-bio/ om de ware aard van de kosmos te leren.

2. Anoniem zegt:

als de variaties in de ruimte even talrijk als de levensvormen hier op aarde blijken te zijn hebben we nog een lange weg te gaan.
    misschien maar goed dat het gerobotiseerde tijdperk een enorme vlucht neemt dan kunnen we rustig uitsterven alvorens eea in een mooi en eenduidig gecategoriseerd tabelletje is ingevangen.