23 oktober 2017

Ook uit Amerikaans onderzoek blijkt dat gammastraling uit kern Melkweg niet afkomstig is van donkere materie

Twee studies, die onafhankelijk van elkaar zijn uitgevoerd door wetenschappes uit de Verenigde Staten en Nederland, hebben beide uitgewezen dat het overschot van gammastraling uit het binnen-melkwegstelsel afkomstig moeten zijn van iets anders dan donkere materie. De twee groepen hebben gebruik gemaakt van twee verschillende technieken, namelijk non-Possionian noise en wavelet transformation, om WIMP's als mogelijke bron uit te sluiten. Hoe die technieken precies in hun werk gaan en hoe het zit met een andere non-WIMP vorm van donkere materie als bron......dat zijn vragen waar ondergetekende je het antwoord op schuldig moet blijven. Twee studies, die onafhankelijk van elkaar zijn uitgevoerd door wetenschappers uit de Verenigde Staten en Nederland, hebben beide uitgewezen dat het overschot van gammastraling uit het binnen-melkwegstelsel afkomstig moet zijn van iets

1. Het zou te mooi zijn dat energierijke fotonen die in het standaardmodel thuis horen een marker zouden kunnen zijn voor deeltjes die er (nog) niet in thuis horen. Ik dacht overigens dat de WIMP´s allang waren afgeschreven (0,0 detecties) en de focus nu ligt op de steriele Neutrino´s.