7 december 2016

Staat de zon een tikkeltje scheef dankzij Planeet Negen?

Een impressie van Planeet Negen

Planeet is vooralsnog een hypothetische planeet, die in januari van dit jaar voor het eerst voorspeld werd door de twee sterrenkundigen Konstantin Batygin en Mike Brown, maar de denkbeelden erover zijn zeer divers. Zo kwamen we eerder al tegen dat Planeet Negen wellicht verantwoordelijk is geweest voor de massa-extincties op aarde

1. Mensen toch , planeet negen is allang hier !!! dezelfde uitspraken maakten ze al in 1983 .. stond in de krant voor heel even . en toen was het verdwenen google maar geloof toch niet wat ze laten zien, ga zelf eens researchen FAA weather cams All sky cam iss live , en YouTube op https://www.youtube.com/channel/UCI6RGw5XLABRYkJJvuj9fQQ
    dit wordt onderbouwd door een wetenschapper …. mensen open aub u eigen ogen en oren , 44,000 aardbevingen , 35 vulkanen actief !!!!!!!!

2. Pascal, zeg eens even. Wat bedoel je precies met ‘planeet negen is al lang hier’? Definieer voor mijn begrip eens ‘hier’?

3. ik heb zo vaak geprobeerd dit te beantwoorden maar ik moet een heel ander email adres verzinnen om op deze site te komen ik heb u via facebook bericht google + ik krijg gewoon niks terug een beetje jammer