20 april 2024

André Kuipers heeft twijfels over Mars One Project

Home Forums Astrocorner André Kuipers heeft twijfels over Mars One Project

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #49324
    Enceladus
    Deelnemer

    Dat gun ik ze ook, maar hoe weet je nu al dat je achterkleindochters krijgt? Achterkleinzonen zou toch ook kunnen? Of projecteer je ergens ook een beetje je eigen droom tot interplanetaire ontdekkingsreizen op hen?

    Dank voor het compliment trouwens, ik heb mijn best gedaan om mijn mening zo goed mogelijk te verwoorden. Dat we ‘onze wieg’ ooit moeten verlaten, lijkt me duidelijk.

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #49327
    Enceladus
    Deelnemer

    Was ‘proof for water on Mars’ eigenlijk goed?

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #49328
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Tja, dat weet ik ook helemaal niet natuurlijk. Voorlopig heb ik twee dotjes van kleindochtertjes. Wie weet krijg ik idd wel schobberdebonkies van achterkleinzonen 😀

    Maar…het zou toch zomaar kunnen en dan ben ik niet verrast.

    #49472
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ja, water op Mars 😉 (Bij mij zie ik ineens ‘Submit’ i.p.v ‘verzenden’)

    #49485
    Enceladus
    Deelnemer

    En ik ben ineens een ‘participant’ in plaats van een ‘bijdrager’.

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #49487
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ze heet ‘Madame’ 😀 Ze voelt zich nogal aangetrokken tot de convectorput waar ze in vastloopt met d’r wieltje (ik heb maar 1 virtuele ‘muur’, 2 zou handiger zijn). Als Madame klaar is gaat ze naar haar docking station. Ik ben er wel blij mee want ze komt op plaatsen waar ik niet kom hahaha 😉 Ze werkt overdag want in het donker ziet ze niks (sensoren)

    #49488
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Gert, afgelopen weekend is BBpress geupdate naar een nieuwe versie. Ik vermoed dat daardoor de taal naar het Engels is teruggesprongen en de Nederlandse versie weer even moet worden hersteld. Zal ik komende dagen naar kijken. Voorlopig even met de Engelse versie werken.

    #49492
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Nou Arie, als dat vaker het geval is dan houden ze je wel lekker bezig h

    #49496
    Enceladus
    Deelnemer

    Ik wist het, ik wist het, ik wist het: Monique heeft haar stofzuigrobot een naam gegeven!

    #49498
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Gert…ben ik nou zoooo voorspelbaar? 🙁 Kennen wij elkaar soms uit een parallel universum misschien? 😀

    #49503
    Enceladus
    Deelnemer

    Je zou het warempel gaan denken Monique! Zodra jij vertelde dat je een stofzuigrobot hebt, wist ik dat je die robot een naam had gegeven. Jij bent niet voorspelbaar, dat is het niet, maar ik heb wel het gevoel dat ik je al langer ken. Wat in dit universum niet het geval is. Dus hebben jij en ik zojuist onomstotelijk het bestaan van parallele universums aangetoond!

    😉

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #49516
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Al ken ik je ‘sense data’ niet :-D, om een ‘soulmate’ van een alternatieve werkelijkheid te hebben is niet verkeerd toch? 😉

    #49517
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Zo, de Nederlandsche taal is weer terug op het forum. 🙂

    #49518
    Monique
    Sleutelbeheerder

    H

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.