28 maart 2024

van alles en nogwat

Home Forums Astrocorner van alles en nogwat

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #49001
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Om ‘vervuiling’ op Astroblogs te vermijden heb ik dit topic aangemaakt. Via mijn oude pc lukt het w

    #49002
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Blijft toch vreemd dat je een oude PC nodig hebt om in te kunnen loggen. Hoe luidt ook weer dat gezegde over die versleten schoenen? 🙂 Wat de nieuwjaarsreceptie en de Astroquiz betreft: die waren een groot succes. Ik ben van plan er dit weekend een blogje aan te wijden, ik weet niet of het vandaag gaat lukken.

    #49111
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ik weet niet of je er wat mee kunt Arie maar het probleem is volgens mij dat ik op mijn goede pc bij WordPress.com via onderaan de site
    Meta

    Sitebeheer
    Uitloggen
    Astroblogs RSS
    ……

    w

    #49112
    Enceladus
    Deelnemer

    Ik vermoed dat je per IP-adres maar op

    #49114
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Toen ik op mijn goede pc niet kon inloggen, probeerde ik het op mijn oude. Dat was geen probleem. Zojuist heb ik mij uitgelogd op de oude (ging), gauw naar mijn goede pc om te kijken of het dan nu wel werkt 🙁
    Nee dus. Gelukkig lukt het inloggen op die oude pc wel (maar ik zat toch een paar seconden met geknepen billen)
    Ik denk dat ik niet kan inloggen omdat ik op WordPress gewoon w

    #49117
    Enceladus
    Deelnemer

    Tja, nu ga ik denken aan dingen als je cache leeg maken enzo. Maar daar kunnen IT-experts hopelijk iets zinnigers over zeggen.

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #49154
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ik ben even naar instellingen gegaan bij ‘Alle cookies en sitegegevens’ en waarschijnlijk zat er een ‘corrupt’ Astoblogs cookie bij. Alle cookies van Astroblogs verwijderd Kortom… ik ben nu weer van de partij!

    #49161
    Monique
    Sleutelbeheerder

    @ Arie- Jij had op Astroblogs dat plaatje van Stellarium geplaatst…mij lukt dat niet daar. Hier lukt het weer wel. Waar gaat het fout?
    Ik doe ‘delen-insluiten-cp- maar zie alleen de link verschijnen.
    Deze had ik dus bij Stargazing geplaatst:

    </iframe>” title=”Jupiter’s Moon Europa, extraterrestrial life…”>

    <iframe width=”560″ height=”315″ src=”//www.youtube.com/embed/dQCQXv-wN-Y” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>

    #49165
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    De reacties op dit forum hebben wat meer mogelijkheden dan die van de Astroblogs. Vandaar dat het je hier wel lukt dat filmpje te plaatsen en op de Astroblogs niet. Hoewel, als ik er over nadenk: volgens mij kan je wel degelijk embedded code van YouTube in een reactie op de Astroblogs plaatsen en verschijnt het filmpje dan in beeld.

    #49168
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Nah, werkt niet.Misschien maar beter ook anders wordt het zo’n zooitje. Dat kan beter hier gebeuren.

    #49180
    Enceladus
    Deelnemer

    Corrupte cookies: eisen die eerst nog geld voordat je ze opeet?

    #49239
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Zitten ze daar bij de BBC2 (Stargazing)die lekkere planeet chocolaatjes te eten!

    #49574
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ik heb een compilatie van helikopters rond mijn huis gemaakt 😀


    #49575
    Enceladus
    Deelnemer

    Wat was de reden voor die landing? Was er een ongeluk gebeurd?

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #49608
    Monique
    Sleutelbeheerder

    De traumahelikopter zag ik al een draai richting het veld maken (was wel eens meer gebeurd). Geen idee waarvoor het nodig was want niemand ging mee. Een meneer op de fiets vertelde dat om de hoek een vrouw met een (pasgeboren?)baby op de brancard lag :-S
    De tweede was een surveillance helikopter omdat een paar kilometer verderop een schietpartij had plaatsgevonden. Er komen de laatste tijd steeds meer helikopters heb ik het idee. De akoestiek is hier nogal goed en ik vind het best een vet geluidje 😀

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.