18 april 2024

Reageer op: 9/11 Twin Towers én WTC7 opgeblazen met explosieven

Home Forums Astrocorner 9/11 Twin Towers én WTC7 opgeblazen met explosieven Reageer op: 9/11 Twin Towers én WTC7 opgeblazen met explosieven

#80604
Monique
Sleutelbeheerder

Het is inderdaad een documentaire om van begin tot eind bekeken te worden (2de)

Wybren,

Het waarom? Even terug naar dat moment van toen. Ik weet nog precies waar ik was en dat ik die beelden op TV zag voorbijkomen.

Als ik zoiets zie dan constateer ik dat zoals het aangeboden wordt. Daarna komen er verschillende gedachtes bij mij op zoals:
1 Wat gaat er door al die hoofden van de toeschouwers en betrokkenen heen op het moment van de ramp?
2 Wie besluit zoiets uit te voeren?
3 Wat wilt men hiermee bereiken?
4 Hoe wordt dit verder uitgewerkt?
5 Er klopt iets niet.

Het journaal moet een objectief verslag doen. De andere media kan een stapje verder gaan. Dan komt al gauw het waarom, verdriet, hulp en alles wat we destijds gevolgd hebben. Uiteindelijk krijgt het een “plaatsje”.

De vraag blijft waarom het nodig was om zoiets groots te organiseren (daar lijkt het sterk op).
Was het niet georganiseerd, dan blijft het vreemd dat zo’n vliegtuig (2) een compleet reusachtig groot gebouw met de grond gelijk kon maken. Bij de bouw van zo’n gigantisch project worden veiligheidsberekeningen gemaakt en toegepast.(Zelfs een doorsnee “HTK” balkonnetje moet al een bepaalde, veel hogere draagkracht aankunnen om veiligheidsredenen). Toeval of vreemd is dat defensie het protocol n