25 april 2024

Are we alone in the Universe?

Home Forums Astrocorner Are we alone in the Universe?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #50564
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Professor Paul Davies geeft een lezing van ruim een uur (1:06:58) over
    ‘Zijn wij alleen in het heelal?’ Vanaf 26:26 over de ‘Shadow Biospfere’.
    Davies legt uit hoe zwarte gaten energie uitstralen, de oorzaak van de rimpelingen in het kosmische nagloeien van de oerknal, en waarom het leven op Aarde mogelijk afkomstig van Mars is.

    Dr Charley Lineweaver and Professor Paul Davies bespreken een aantal grote universele vragen (28:32)

    #50597
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Monique, je had nog een tweede bericht hier geplaatst, met van die vervelende onzichtbare links. Ik wilde die links zichtbaar maken, maar op de een of andere manier werkte dat averechts en verdween je gehele bericht. Hieronder jouw bericht:

    Voor de filmliefhebber de film ‘The Dish’ (hieronder de onzichtbare link om te downloaden)

    http://pirateproxy.net/torrent/8481383/The_Dish_%5B2000%5D480p.H264-BINGO
    http://www.imdb.com/title/tt0205873/?ref_=nv_sr_1

    #50599
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Zucht, ik krijg wat van dat BBpress. 🙁 Linkjes verdwenen, anderen weer dubbel. Monique, excuus.

    #50618
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ach Arie, het is je vergeven hoor (knuffel 😉 ) Maar ik vraag me toch af hoe ik zo’n link met een achtergrond kleurtje moet fabriceren :O
    Misschien is het de volgende keer appeltje eitje maar dat merk ik vanzelf dan wel. Of kun je in 3 stappen duidelijk aangeven wat wat ik moet doen?

    #50619
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Volgens mij maakt het niet veel uit. Links naar Youtube-video’s worden gelijk omgezet in een videobeeld, links naar andere sites kan je gewoon zo vermelden

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.