19 april 2024

Dr. Connie Radar verdedigt de Maan

Home Forums Astrocorner Dr. Connie Radar verdedigt de Maan

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #64554
    Monique
    Sleutelbeheerder


    Grappige korte film “Over the Moon” (Helemaal gelukkig)
    De Maan avonturen van Dr Connie Radar.
    Connie Radar verdedigt de maan tegen Apollo 11 (hihi)

    “Over the Moon”is een project van studenten bij Media Design School in Auckland, Nieuw-Zeeland.
    Geregisseerd door James Cunningham.

    Bron: http://www.space.com/28661-connie-radar-moon-landing-video.html

    #64594
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Schitterende animatie. Nog nooit een astronaute met hoge hakken zo charmant op de maan zien wandelen.

    #64653
    Enceladus
    Deelnemer

    Die studenten van de Media Design School zijn wat mij betreft al geslaagd! 🙂

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #64657
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ik kan geen reactie plaatsen (?) Doe ik dezelfde reactie nogmaals dan lukt het al helemaal niet meer. Om toch te kunnen reageren:

    #64682
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Huh, wat vreemd? Probeer eens op deze reactie te reageren?

    #64712
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ik denk dat het nu wel lukt. Mijn vorige reactie had ik deels getypt met daaronder de afbeelding met tekst.

    Als ik naar de Astrocorner ga dan laadt de pagina niet altijd in een keer (wit beeld). Vervolgens ververs ik hem en komt het goed. Dat wil nog niet zeggen dat het plaatsen van een onderwerp dan wel lukt.
    Het is niet de eerste keer dat ik een onderwerp wil plaatsen wat vervolgens niet lukt. Zodra ik het opnieuw wil plaatsen krijg ik t

    #64809
    Enceladus
    Deelnemer

    Wit beeld heb ik ook geregeld last van. Dat gebeurt zowel bij het aanklikken van een nieuwe blog die ik wil gaan lezen als bij het moment dat ik een reactie heb ingetikt en op ‘Verzenden’ heb geklikt. Soms is alle tekst daarna foetsie. Eh… in een wit gat verdwenen!

    groet,
    Gert (Enceladus)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.