29 maart 2024

Een kolonie marsbewoners

Home Forums Astrocorner Een kolonie marsbewoners

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #63892
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Versteend leven op Mars? Geen groene mannetjes en geen geheimzinnige oude ru

    #63974
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Omdat een nieuw onderwerp maken alweer niet lukt:

    #63977
    rudiev
    Deelnemer

    Op al die dingen die op mars worden gezien kan ik maar

    #63978
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ik ga geduldig met je mee afwachten, Ruud. Het is niet de eerste keer dat er een enorme onthulling gaat plaatsvinden. Ik ben benieuwd naar dat nieuwe beeldmateriaal, wat volgens Maussan dan het ‘bewijs’ is.
    BTW, mijn oudste zoon zit bijna elke maand voor z’n werk in Mexico (ook in die periode), Cuba, Venezuela Ecuador en waar al niet meer. Ik heb hem gevraagd of hij voor mij eens wat mooie plaatjes van de nachtelijke hemel wilt schieten als hij tijd heeft (en het liefst niet met z’n mobiel) Laatst had iemand hier op Astroblogs het over de Melkweg wat je in die gebieden kunt waarnemen.
    Plaatje vanuit Cuba vanaf z’n mobiel waar ik geen ster op kan ontdekken 😀

    #64009
    Enceladus
    Deelnemer

    Ik zet toch even een aantekening in mijn agenda. Maar wel in potlood, al was het maar omdat het mij niet echt zou verbazen als het wordt uitgesteld of ingetrokken.
    Mocht het allemaal aantoonbaar echt zijn, dan staat de VS behoorlijk voor gek.

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #64015
    rudiev
    Deelnemer

    @Monique
    Ik ben in ieder geval erg sceptisch betreffende het bewijs voor het bestaan van aliens. Ik ben bang dat je weer een grote fantasie moet hebben om het zogenaamde bewijs ook daadwerkelijk als bewijs te kunnen aanvaarden. Het bewijs zal wel weer bestaan uit vage plaatjes waaruit je niet kan opmaken of het echt of namaak ik. 🙂 Of ben ik teveel verpest door onze niburu vrienden die elke keer met HET bewijs komen en elke keer weer teleur stellen. 😀

    Foto ziet er erg tropisch uit haha, ik denk dat ie zich daar best wel vermaakt heeft ondanks dat hij er voor werk is. 🙂 En aruba kennende leg het werktempo ook wat lager. 🙂
    Volgens mij kan je de melkweg ook niet zien op aruba, te veel licht nog. Je kan het beter vragen als ie in de woestijn in argentini

    #64024
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ik heb bij de oorspronkelijke post nog een aanvulling gedaan. In dat filmpje gaat het over die 2 dia’s. Wat ik mij afvraag is wat er dan 5 mei nog voor schokkend nieuws naar buiten gaat komen.

    Die foto ziet er wel mooi uit. Dat was ergens begin/half januari. Maar het is niet altijd even veilig (Mexico) waar hij werkt. Het werktempo ligt vrij hoog (daar zorgt hij wel voor) De boten moeten op tijd afgeleverd worden 😉

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.