20 april 2024

Govert Schilling in: De slimste mens

Home Forums Astrocorner Govert Schilling in: De slimste mens

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #75140
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Gisteren was Govert Schilling in De slimste mens. Hij ging door naar de volgende ronde (vandaag, straks om 20:25 NPO2)
    Ik vind het een leuk programma en was gisteren dus blij verrast dat Govert erin zat. Hij heeft zo’n aangename stem om naar te luisteren en weet bovendien nog veel meer dan sterren en planeten.

    Zo wist hij best het een en ander over de Barbiepop (dan scoor je punten bij mij, hihi) Waarschijnlijk heeft hij ook kleindochters dacht ik. Maar hij vertelde dat hij opgegroeid was met maar liefst 4 zussen (OMG wat erg voor die man)
    Straks ga ik weer kijken hoe Govert met z’n twinkelende ogen het er weer vanaf brengt. Hij doet iig heel erg z’n best.

    http://www.npo.nl/de-slimste-mens/14-01-2016/KN_1676744

    #75276
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Update:
    Govert is nog steeds in de race, maar OWwowow wat was het weer billenknijpend spannend. Ik zie aan Govert dat hij het heel storend vindt als hij in de competitie van het spel iets niet weet. Hij is zo leuk (hihi)
    Z’n pa was bovenmeester in het onderwijs (OMG wat erg voor die man…en al die zussen!!!)

    Maar gelukkig is het allemaal goedgekomen. Ik maak me wel een beetje zorgen want Sanne Wallis de Vries is een intelligente meid met aangeboren humor. Eigenlijk wil ik ze allebei in de race houden

    Monique
    Sleutelbeheerder

    Update gisteren en vandaag

    Erik Smit (journalist) in het begin best zuur, maar met Sanne Wallis de Vries een stuk leuker geworden. Gisteren werd Sanne door een voorzet van Govert al met een been richting exit gezet.
    En daar zat ze dan…tegenover Erik in de beslissende ronde. Haantje en kipje tegenover elkaar.
    Voor ze het zelf door had zat ze al aan het spit.

    En Govert was door!

    Vandaag:

    Ik vergat bijna te ademen, bloedstollend spannend. Maar…hij is met de hakken over de sloot door naar de grote finale. Morgen de grote finale met 1 Ernst Daniel Smid, 2 Govert Schilling en 3 Erik Smit. Eigenlijk gun ik het ze alle drie wel.

    #75373
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Gossienogantoe…Govert is tweede geworden, maar wat ben ik trots.
    Dikke pech omdat Erik een bijzonder makkelijke vraag over Ayrton Senna kreeg

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.