28 maart 2024

graphic…

Home Forums Astrocorner graphic…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #81531
    evandijken
    Deelnemer

    Kan ik in een reactie op een artikel een kleine graphic meeplaatsen om mijn verhaal te verduidelijken?

    Vrgr. Eric

    #81557
    evandijken
    Deelnemer

    Halloooooooooooooo……….,
    is hier iemand??????

    #81606
    rudiev
    Deelnemer

    Volgens mij niet, dat is uitgeschakelt..tenzij je een beheerder bent. 🙂 Je kan wel gewoon de url in je reactie zetten, moeten de lezers even zelf klikken om het plaatje te zien, maar zoveel werk is dat ook weer niet. 😀

    #81607
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Ik zou het even niet weten. Waarom probeer je het niet gewoon uit? Er zijn hier regelmatig ook filmpjes geplaatst, ook door niet-beheerders.

    #81609
    evandijken
    Deelnemer

    Ik heb het uiteraard geprobeerd, maar het lukte mij niet. Vandaar de vraag, misschien deed ik iets verkeerd….
    Die films waar jij het over hebt, Arie, dat waren natuurlijk links naar een plek waar dat filmpje te zien was.

    Ik wilde graag een simpele tekening bij m’n verhaal plaatsen.

    Dan maar niet…

    #81610
    Enceladus
    Deelnemer

    Zet je plaatje gewoon op Flickr of een andere site die afbeeldingen host, en plaats vervolgens de URL hier.

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #81617
    rudiev
    Deelnemer

    Ow als het wel zou moeten kunnen dan moet je natuurlijk wel wordpress html code meegeven
    Beginning HTML

    Bij de reactie hier kan je op de img-knop drukken om een plaatje in te voegen
    mijn avatar
    Deze code kan je overnemen, eventueel aanpassen, en in je reactie in een topic zetten.
    Video weet ik niet, nooit gedaan nog. 🙂

    #81621
    rudiev
    Deelnemer

    Een youtube video is (blijkt) heel makkelijk te zijn. Gewoon op youtube, via delen en insluiten de code opvragen en plakken maar. 🙂
    <iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/rwuQxe8OJ04&#8243; frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>

    Edit: geen idee waarom dit niet werkt, misschien kan monique dit zeggen, zij post wel youtube filmpjes in de astrocorner.

    #81635
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ik plak gewoon de link van de video (helemaal makkelijk) Niks delen of insluiten Monique Thinking

    Ik weet niet waarom Eric zijn graphic niet kan plaatsen. Zoals Rudie zegt:Bij de reactie hier kan je op de img-knop drukken om een plaatje in te voegen.

    Probeer anders je graphic via bestand kiezen (Bijlage: Bestand kiezen) onderaan en verzenden?

    #81637
    evandijken
    Deelnemer

    Bedankt allemaal…
    Maar ik stelde HIER de vraag omdat ik graag wilde reageren op een blog NIET hier in Astrocorner maar in Astroblogs.
    Ik ga het DAAR (Astroblogs dus) nog eens proberen….

    Eric

    #81638
    evandijken
    Deelnemer

    Het lukt DAAR (in Astroblogs dus) echt niet…
    Hier plaatsen heeft in verband met het verhaal, geen zin.

    Eric

    #81640
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Oow, dat zal moeilijk gaan Eric. Dan zou iedereen daar van alles kunnen plaatsen.
    Voor bezoekers is dat niet mogelijk vandaar.
    Maar je kunt daar wel een link naar je graphic plaatsen en in je reactie de tekst.

    Wat is er mis met de Astrocorner? Is toch juist handig om hier verder op de blog in te gaan met een gratis graphic erbij?

    Zie de Astrocorner als de bijlage van het magazine.
    Daar staan vaak de “sappige” dingen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.