26 april 2024

Het is Feest!

Home Forums Astrocorner Het is Feest!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #55861
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Vandaag ben ik creatief met chocola geweest. Ik heb een heerlijke chocoladetaart gemaakt want morgen wordt manlief
    (schrik niet) 60 jaar oud 😀 hihi (hij ziet er 10 jaar jonger uit hoor)
    De taart, de donkere energie, bevat pure chocola (74%, noir intense) en is overal gelijkmatig verdeeld (kosmisch grapje, maar toch) Het nuttigen van deze taart zorgt voor versnelling van de uitdijing van mijn… ‘universum’ 😀
    Foto’s:

    View post on imgur.com


    http://i.imgur.com/KxIcsgM.jpg

    View post on imgur.com

    View post on imgur.com

    Wel eens stilgestaan bij het feit dat de plaats en tijdstip waar je geboren bent uniek is in het heelal? Even later bestaat hij al niet meer omdat de aarde draait 😉

    #55869
    Enceladus
    Deelnemer

    Volgens mij bestaat die plaats nog wel, maar bevindt de Aarde zich er simpelweg niet meer. Elk plek in de ruimtetijd is in die zin volkomen uniek.

    Gefeliciteerd trouwens!

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #55870
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Dank je, ik moet best wennen aan zo’n getal 😕 Zelf vind ik het wel cool dat ik iets ouder dan een halve eeuw ben (haha)

    Ja dat zou kunnen dat die plaats nog wel bestaat. Of zou die plek in het geheel ook door uitdijing niet meer kloppen?

    #55887
    Enceladus
    Deelnemer

    Ik denk dat de plek an sich nog wel bestaat. De Aarde dijt immers ook niet uit. Maar dan nog: je kunt slechts drie van de vier co

    #55927
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Het lukt niet om mijn reactie hier te plaatsen. Ik doe het wel ergens anders.

    View post on imgur.com

    #55937
    Monique
    Sleutelbeheerder

    De illustratie klopt niet en lukt ook niet. Op de een of andere manier pakt hij automatisch de tekst (wat een andere link is)
    De kleinere versie dan maar, zucht.

    View post on imgur.com

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.