24 april 2024

Is Zuma een Stealth-satelliet?

Home Forums Astrocorner Is Zuma een Stealth-satelliet?

Tags: 

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #89672
    Monique
    Sleutelbeheerder

    #90098
    Monique
    Sleutelbeheerder


    NASA Commercial Crew Systems Development, House Space Subcommittee, January 17, 2018


    Secret US govt satellite launched on SpaceX reportedly missing

    https://www.theverge.com/2018/1/9/16866806/spacex-zuma-mission-failure-northrop-grumman-classified-falcon-9-rocket

    Ik heb die hele testemony op 17 januari bekeken. De lancering en de ontkoppeling waren goed geslaagd, volgens Dr. Hans Koenigsmann Vice President, Build and Flight Reliability, SpaceX.
    Als kijker van de lancering hebben wij niet alles kunnen zien. Waar is Zuma?

    Of het chic is om aanvankelijk naar SpaceX te wijzen was niet zo handig. (Daarna de speculaties, zucht)
    Er valt mij wel het een en ander op tijdens de getuigenissen, waardoor ik denk dat “finding Zuma” voor ons een gesloten boek blijft.
    Kort door de bocht, SpaceX heeft goed werk afgeleverd, maar waar is Zuma?Winking Face on EmojiOne 3.1 Satellite on EmojiOne 3.1Thinking Face on EmojiOne 3.1

    Mr. William Gerstenmaier, associate administrator, Human Exploration and Operations Directorate, NASA [Truth in Testimony]
    Mr. John Mulholland, vice president and program manager, Commercial Programs, Boeing Space Exploration [Truth in Testimony]
    Dr. Hans Koenigsmann, vice president, Build and Flight Reliability, SpaceX [Truth in Testimony]
    Ms. Cristina Chaplain, director, Acquisition and Sourcing Management, U.S. Government Accountability Office [Truth in Testimony]
    Dr. Patricia Sanders, chair, NASA Aerospace Safety Advisory Panel [Truth in Testimony]

    Bonus(Zumastyle, hieronder) :
    http://www.iflscience.com/space/the-us-air-force-may-have-blown-up-a-spacex-rocket-booster-that-was-stranded-in-the-ocean/

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.