24 april 2024

UFO-getuigenissen

Home Forums Astrocorner UFO-getuigenissen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #115468
    Monique
    Sleutelbeheerder
    #115491
    Wybren de Jong
    Deelnemer

    Ik zou in deze gevallen eerder aan paranormale verschijnselen denken, dan aan echte vliegende objecten (UFO’s). Deze mensen zagen weliswaar bijzondere dingen en ervaarden sterke emoties en/of genezing, maar het lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk dat er daadwerkelijk grote objecten door de lucht zweefden. Dit lijkt vergelijkbaar met visioenen die we in religieuze literatuur vinden, want daarin spelen sterke emoties en genezingen ook een grote rol.

    #115511
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Wybren, ik had de gebeurtenissen die hierboven in de YouTube-filmpjes te zien zijn nog niet eerder voorbij zien komen. Meestal zie je dat die UFO-waarnemingen vooral afspelen in Amerika. In ‘Britse defensie gaat UFO ‘X-files’ online zetten’ op de hoofdpagina op AB Heb ik een reactie geplaatst wat ik en mijn man zelf in 1994 hebben meegemaakt (de korte versie)

    Ik kan je vertellen dat mijn hartslag destijds de eerste paar minuten heel hoog was. Toen mijn man nog even door het raam naar buiten keek om vervolgens naar bed te gaan, zag hij een vreemd object die daar stil in de lucht hing. Na 1 of 2 minuten riep hij mij er toch maar eens bij met de vraag “Monique, kom eens kijken. Wat zie jij? Is dat een helikopter?

    Ik kwam erbij staan en keek. Mijn eerste reactie was “dat is toch geen helikopter”. Waarop hij vroeg of het een natuurverschijnsel was (hihi)
    “Een natuurverschijnsel, vroeg ik? Beetje raar voor een natuurverschijnsel toch?” Op dat moment zag ik iets verder links daarvan op rij nog eentje en verder opzij nog drie die wat dichter bij elkaar waren.
    Ineens viel het kwartje bij mij, UFO’s?

    Enfin, de twee helemaal rechts bleven stil en er kwam beweging bij de andere drie.
    Hoe dat in werking ging was wel apart. Toen ik buiten stond kon ik goed zien dat er geen laserlicht ergens vanaf de grond iets projecteerde. Totaal donker om die objecten. Ik heb spijt dat ik achteraf mijn oudste jongens niet had wakker gemaakt.

    Jij denkt dat die UFO-waarnemingen paranormale verschijnselen zouden kunnen zijn. Ik ben niet zo op de hoogte van het paranormale, dat klinkt zo zweverig en vaag. Ik kan daar geen geduld voor opbrengen, niet mijn ding.

    Toen wij een paar jaar later onze eerste computer (een prijzige Intel Pentium 75) hadden aangeschaft en via inbellen even op het internet konden, ging ik zoeken naar beelden of opnames van mensen die ook zoiets gezien en gefilmd hadden. Er was toen niet veel aanbod.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.