20 april 2024

Verbaasde inwoners filmen een UFO?

Home Forums Astrocorner Verbaasde inwoners filmen een UFO?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #79269
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Stunned Residents See UFO Near Military Base! 5/28/16

    Wat zou dat nou kunnen zijn? De nieuwste uitvoering van de “Black Knight Satellite”?
    In de nieuwe documentaire over the Black Knight Satellite kun je vergelijken. Misschien toch de nieuwste 2.0 versie van het oude exemplaar, de Blue Knight? De Black Knight voor buiten de dampkring en de Blue Knight voor binnen?
    Happy Nodding Smiley Face

    The Ultimate Black Knight Satellite Documentary

    https://www.youtube.com/watch?v=i-i_9iDVtU8

    According to multiple accounts, the Black Knight Satellite has been transmitting radio signals for as long as we’ve been able to recognize the fact.

    The US and Soviet Union have shown particular interest in this

    #79273
    Wybren de Jong
    Deelnemer

    Secureteam heeft al vele onzinfilmpjes op internet gezet. Dus waarom zouden we deze vertrouwen?

    #79284
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Vertrouwen? Je moet niet zomaar alles vertrouwen. Dit filmpje heeft 1.482.460 weergaven en is op 28 mei 2016 gepost. Dat wil zeggen dat er veel mensen hebben gekeken waarvan 6.673 duimpje omhoog en 1.419 duimpje omlaag.

    Veel mensen vonden dit waarschijnlijk een opmerkelijk filmpje. Waarom? Omdat er iets vreemds gefilmd is.

    Ik zou wel willen weten of dit filmpje te vertrouwen is. Is het CGI of is het serieus gefilmd door die mevrouw haar mobiele telefoon. Zijn de foto’s die weken eerder door een ander gemaakt zijn met een Canon 700D echt? Zo te zien gaat het vermoedelijk om hetzelfde object.

    Citaat” Secureteam heeft al vele onzinfilmpjes op internet gezet. Dus waarom zouden we deze vertrouwen?”
    Nou, mysterie opgelost volgens jou.

    Er zijn heeeel veel fakefilmpjes op YouTube. De slechte video’s herken je vaak aan het hoge getal bij duimpje omlaag.
    De opmerkelijke video’s herken je aan het hogere getal bij duimpje omhoog. Die video’s worden ook vaak gekopieerd door anderen. Het zal vast niet zijn omdat het zo’n slecht fakefilmpje is dat nauwelijks bekeken wordt. Het kan ook een goed fakefilmpje zijn natuurlijk.

    Of dit fake of real is mag Joost weten. Goed gedaan als het fake is, interessant als het real is.

    De documentaire is op 13 juni 2016 geplaatst en heeft 89.315 weergaven met 248 duimpje omhoog en 77 duimpje omlaag. Over een half jaar nog eens kijken wat men ervan vindt
    Giving Thumbs Monique Up Winking

    #79329
    rudiev
    Deelnemer

    Ik vraag me af hoe serieus je de duimpjes omhoog moet nemen bij een kanaal als secureteam10. Veel van de mensen die naar zo’n kanaal kijken zijn misschien niet zo objectief meer.
    Als je het filmpje bij wijze van spreken op een youtube kanaal van een grote krant post zal je vast meer duimpjes omlaag hebben gekregen dan duimpjes omhoog.

    En dan dat black night signaal, als zoveel astronomen dat al waar hebben genomen, zijn daar dan ook artikelen van? Artikelen die uiteindelijk dan niet naar de magnetron wijzen. 😉 Een snelle zoektocht via google levert mij allemaal sitenamen die niets met astronomie te maken hebben, maar eerder wijzen op sites van ufofanaten. 🙂

    Hoe dan ook, ik blijf sceptisch.. en misschien ook niet zo objectief meer na alle hoaxen. 🙂

    #79330
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Die duimpjes omhoog/omlaag gelden voor YouTube video’s in het algemeen. Heb jij wel eens van The Wisdom of Crowds gehoord?
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijsheid_van_de_massa

    Daar vergelijk ik het enigszins mee.

    Er zijn gewoon nog veel raadsels om op te lossen. Persoonlijk laat ik mij niet be

    #79334
    rudiev
    Deelnemer

    Persoonlijk heb ik het idee dat de massa die naar een kanaal als secureteam10 komt kijken wellicht al wat bevooroordeelt is en dan vraag ik me af in hoeverre de wijsheid van de massa nog geldt. Maar dat is mij mening in deze. 🙂
    Ga de straat op en vraag 1,5 miljoen mensen naar hun mening over het filmpje en het aantal duimpjes onhoog en omlaag zal heel anders zijn.

    Of zo zijn er ook hordes mensen die jezus in een geroosterde boterham zien 😀 , de wijsheid van de massa geldt alleen als de massa toch wel een afspiegeling van de bevolking is. 🙂

    #79342
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ruud, onze meningen zijn verschillend wat dat betreft. The Wisdom of Crowds werkt. Mensen zijn vaak bevooroordeeld en dat geldt ook andersom. Ook voor de massa mensen die zo’n video van Secureteam langs zien komen. Er zijn erbij die meteen op duimpje naar beneden klikken om verschillende redenen b.v het kanaal dat ze niet betrouwbaar vinden of omdat er ook video’s op staan die fake zijn of lijken.
    Als iemand zo bevooroordeeld is dan houdt het gewoon op. Zo simpel is het.

    Ik denk trouwens dat als je dit filmpje op straat aan willekeurige mensen laat zien dat er dan weer een heel andere uitslag is.
    Vooral als je in een groen Marsmannetjespak en 2 sprieten op je kop komt aanzetten met je tablet
    Alien Says Hello

    Speciaal voor jou deze bonusvideo. Geplaatst op 27 juni 2016, 21.151 weergaven, 123 duimpje ophoog en 2 duimpje omlaag:

    #79353
    rudiev
    Deelnemer

    Tuurlijk, ieder zijn mening. Maar pas op dat de wijsheid van de massa geen massahysterie is. Zo zijn er ook genoeg filmpjes die zeggen dat god bestaat en de aarde in 7 dagen heeft geschapen met een overvloed van duimpjes omhoog. Volgens mij ben je dan niet zo goed gelovig meer in de duimpjes omhoog en de wijsheid van de massa. 😀

    Ik zal het filmpje later eens bekijken! 🙂

    #79461
    Monique
    Sleutelbeheerder

    The Wishdom of Crowds is iets anders dan een massa mensen met dezelfde mening over iets.
    Ik snap ergens wel je bedenkingen Ruud, want je hebt voor wisdom diversiteit en onafhankelijkheid nodig om een beoordeling te maken.
    Het programma Weekend Millionairs met Robert ten Brink had zo’n onderdeel vergelijkbaar met Wisdom of Crowds. Als de kandidaat het antwoord niet wist mocht het publiek een antwoord kiezen. De kandidaat kon in een oogopslag het goede antwoord zien, meer groene lampjes dan rode. Dat wil overigens niet zeggen dat alle mensen met de groene lampjes kennis van zaken hadden wat betreft de vraag. Ze moesten een keuze maken.

    De UFO video toont iets vreemds dat gefilmd is. Duimpje omhoog (A) door mensen die het goed gefilmd vinden of om andere redenen. Duimpje omlaag (B) door mensen die het fake vinden of om andere redenen.
    Inmiddels 1.496.778 weergaven waarvan 6.715 (A) en 1.432 (B)

    Jij hebt het idee dat veel bevooroordeelde bezoekers van dit kanaal deze video bekijken waardoor categorie (A) hoger ligt dan (B)
    Wat als er 1.496.778 weergaven waarvan 1.432 (A) en 6.714 (B) staat?

    Er zijn meer UFO gerelateerde video’s op YouTube die veel vaker een categorie (B) beoordeling hebben. En dan ook wel op kanalen die vergelijkbaar zijn met Secureteam. Met mensen die wellicht niet zo objectief meer zijn?

    Het gaat in de meeste gevallen gewoon om een algemene indruk denk ik.

    Het voorbeeld dat jij geeft over de filmpjes dat god bestaat en de aarde in 7 dagen heeft geschapen met een overvloed aan duimpjes omhoog is niet vergelijkbaar met de gefilmde UFO video.
    Als men in een video beweerd dat god bestaat (of bv een platte aarde), dan heeft de overvloed aan duimpjes omhoog dezelfde mening. Dat is niet niks.

    De gefilmde UFO is een raadsel. Wat is dit? Het is g

    #79532
    Monique
    Sleutelbeheerder

    SecureTeam in de Mirror met deze video dan:
    Jean Claude Juncker believes ALIENS are worried about Brexit – claiming he’d ‘heard from leaders of other planets’

    http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/jean-claude-juncker-believes-aliens-8393024
    Let op de reacties van de mensen achter hem (1:17).
    ————————————————————————————
    Alien hunters have jumped on the speech, claiming it proves world leaders are communicating with alien life forms.

    Conspiracy theorists have gone into meltdown after Jean Claude Juncker said he had “heard from the leaders of other planets” during a European Commission.

    The president of the Commission had been speaking in front of EU bigwigs when he made the slip.

    Now alien hunters have jumped on the speech, claiming it proves world leaders are in touch with aliens.

    A video of Juncker published by secureteam10 , shows him speaking in French, and telling those gathered at the meeting: “You need to know that those who observe us from afar are worried.

    “I have have seen, listened and heard many leaders of other planets and they are very worried because they wonder about the course the EU will follow.

    “So we have to reassure both the Europeans and those who observe us from afar.”
    But others claimed it was simply a slip of the tongue and that Juncker had meant to say “many leaders of our planet.”

    He had been speaking about the threat of Brexit before the referendum vote.
    One person who watched the video on Sott.net, a conspiracy theory website, said: Conjuring up a fake Alien Invasion to hasten the new world order has been in the works for some time.

    “Sometimes state secrets slip out of many a leader, like Joe Biden announcing to a university audience that the U.S. funds terrorists as proxies in the middle east.”

    But another viewer on YouTube, added: “So he mixed up the words. Big deal. Try speaking four languages without making a mistake, especially bearing so much responsibility.

    “Most people would freeze being exposed to speaking at a crowd.”
    ————————————————————————————

    Hier de langere versie, gepost op 9 juli 2016

    Het schijnt dat Jean Claude wel van een glaasje proost houdt, maar is hij hier dan ladderzat?
    Alien Monique Peace Sign

    Leuker kunnen ze het niet maken

    #79534
    rudiev
    Deelnemer

    Juncker:
    https://www.youtube.com/watch?v=1fASN9oYGdw

    Ziekelijke eurofiel, hoe eerder weg hoe beter, zoals veel mensen in brussel die de burgers maar blijven negeren en ons steeds meer eu opdringen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.