19 april 2024

War of the Worlds

Home Forums Astrocorner War of the Worlds

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #73309
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Gisteren kwam ik mijn oude collectors box van War of the World tegen op zolder (tussen de oude LP’s) Ik heb daar vroeger best vaak naar geluisterd en gelijktijdig met de plaatjes wegdromen. Wat een top verhaal met een slim bedacht eind.
    Ik heb ook de dubbel CD en heb er meteen maar wat foto’s van gemaakt. The War of the World box is nu weer terug de opbergdoos in.
    Van de plaatsje en de muziek heb ik een video gemaakt.

    Ik dacht even gauw klaar te zijn, maar op nog geen 1/4 deel boven de muziek layer was ik bijna 5 uur verder. Voornamelijk met het uitzoeken van oude filmfragmenten uit 1953 die ik mist rippen. Ook heb ik screenshots erin verwerkt.’s Avonds nog maar even door gegaan tot het juiste moment om af te kappen en er een deel 1 van te maken. Mijn videobewerkingsprogramma kon het nauwelijks aan. Het duurde een uur voordat het tot film was verwerkt. Het uploaden naar YouTube was heel wat sneller.

    Het filmpje deel 1 duurt 39:14 (lang dus) Deel 2 hangt af van het enthousiasme waarmee deel 1 bekeken wordt. Het is leuk om te doen, maar valt onder ‘helse karweien’.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.