24 april 2024

Welkom in de Astrocorner

Home Forums Astrocorner Welkom in de Astrocorner

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #48850
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Het nieuwe jaar is begonnen, dus tijd om ook de Astroblogs uit te breiden met een nieuw onderdeel: de Astrocorner. Alle bezoekers van de Astroblogs – zowel de vaste als nieuwe bezoekers – zijn van harte uitgenodigd om hier op de Astrocorner over van alles en nog wat te kletsen. Dat kan gaan over sterrenkunde en ruimtevaart, naar aanleiding van Astroblogs, maar het kan ook over andere dingen gaan. Zolang je het maar netjes houdt en qua taalgebruik en inhoud niet over de scheef gaat. Heel veel plezier allemaal op deze Astrocorner! 😀

    #48853
    Enceladus
    Deelnemer

    Arie,

    Het forum ge

    #48854
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Ja, dit heeft ook wel mijn voorkeur.

    #48857
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ja, dit heeft ook mijn voorkeur Arie. Dit past beter bij het geheel.

    #48860
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Hartelijk dank voor het realiseren van de Astrocorner, Arie. Voor zover ik kan beoordelen gaan bezoekers hier goed met elkaar om. Niet zo gek natuurlijk als je dezelfde soort interesses hebt.

    #48861
    Enceladus
    Deelnemer

    Moderatie lijkt mij ook niet direct nodig. D.w.z.: Totdat de UFO-gekkies dit forum ontdekken en denken dat het een bruikbaar platform is voor hun Nibiru-idee

    #48862
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Gert toch, ergens ben ik ook een soort van UFO-gekkie. Maar ik moet toegeven dat er veel rubbish op internet of YouTube staat. De kunst is dan ook om de echt opmerkelijke gevallen eruit te pikken. Dat was o.a ook de aanzet om me in verschillende videobewerkingsprogramma’s te verdiepen met de gedachte dat ik de z.g fake filmpjes makkelijker zou herkennen.
    Het is ook vaak onwetendheid van mensen die iets filmen wat gewoon te verklaren is (een ISS die redelijk snel voorbijgaat) Ook kwam ik eens een video tegen van iemand die werkelijk 2 zonnen overdag had gefilmd (alleen was de ander de maan,hihi) En het aandoenlijkst vond ik de reactie dat iemand zich zorgen maakte omdat de maan ’s nachts nergens te zien was 😀
    Wees niet bevreesd hoor, geen UFO praat hier wat mij betreft. Sommige dingen zijn t

    #48884
    RemcoH1980
    Deelnemer

    Netjes hoor. Leuke aanvulling op Astroblogs. Dat het maar een vruchtbaar forum mag worden, top! 🙂

    #48885
    Enceladus
    Deelnemer

    Maak je geen zorgen Monique, ik ben ook dol op fictie!
    Met UFO-gekkies bedoel ik mensen die werkelijk geloven dat Niburu ons lot bepaalt.

    Neemt niet weg dat ik graag naar goeie SF-films kijk.

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #48886
    Enceladus
    Deelnemer

    Hoe kun je trouwens direct op iemand bericht reageren? Ik zie dat Monique dat wel voor elkaar kreeg bij mijn eerdere bericht, maar mijn reactie komt gewoon onderaan en niet direct onder haar reactie. Dat zou wel moeten kunnen, maar hoe?

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #48887
    Arie Nouwen
    Sleutelbeheerder

    Boven iedere reactie staat zo’n menubalk en daar staat ook ‘reactie’ bij. Daar moet je op klikken. reactie

    #48891
    Enceladus
    Deelnemer

    Oke, duidelijk!
    Dankjewel.

    Ik las vanwege dat nummer er achter het als

    #48903
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Oh, gelukkig maar ;-P Heb jij de film Elysium (2013) al gezien? Ik vond het niet echt bijzonder maar was wel aardig. Dezelfde regisseur/schrijver van District 9.
    Ik herkende meteen de acteur Sharlto Copley die ook in District 9 te zien was als ‘Wikus Van De Merwe’:-D (volgens mij heeft de regisseur iets met krottenwijken)

    http://www.imdb.com/title/tt1136608/?ref_=fn_al_tt_1
    http://www.imdb.com/title/tt1535108/?ref_=fn_al_tt_1

    #48907
    Enceladus
    Deelnemer

    Hoi Monique,

    Die heb ik nog niet gezien. Draait die nog ergens, of kan ik beter uitkijken naar een DVD?

    groet,
    Gert (Enceladus)

    #48908
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ik had hem gedownload 😀

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.