28 maart 2024

X-Files komt weer terug

Home Forums Astrocorner X-Files komt weer terug

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #68374
    Monique
    Sleutelbeheerder


    Fans van The X-Files kijken uit naar de nieuwe afleveringen van de cultserie die binnenkort op tv komen, maar voorlopig maken ze zich druk om iets anders. Het kapsel van Gillian Anderson, die in de serie Dana Scully speelt.
    Op foto’s die naar buiten kwamen van nieuwe opnamen in Vancouver, was te zien dat Scully’s fameuze rode haar nu een stuk blonder is geworden. Bovendien viel het op dat Anderson een pruik droeg. De actrice verbaast zich erover dat de fans het daar zoveel over hebben, zegt ze tegen Entertainment Weekly. ,,Ik waardeer hun enthousiasme, maar mijn God!”

    Volgens Anderson wordt het haar nog aangepast: ,,Het wordt roder.” Ze vertelt ook waarom ze een pruik draagt. Een dag voor de opnamen begonnen, wilde ze het rood verven. Maar toen bleek dat ze dat beter niet kon doen, omdat ze het risico liep kaal te worden.

    Haaruitval
    Ze had de afgelopen tijd voor verschillende rollen haar haar al in diverse kleuren geverfd. “Vorig jaar begon mijn haar uit te vallen”, zegt Anderson. ,,We waren met een tv-serie bezig en ze konden geen krultangen meer gebruiken, omdat de kapster letterlijk plukken haar van mij in haar handen had.”

    De rode kleur zou waarschijnlijk geen probleem opleveren, maar het opnieuw bleken – om weer met blonde lokken te spelen in een geplande volgende tv-serie – zou haar haar niet overleven, zo kreeg ze te horen van haar kapper. ,,Hij zei: je moet wel gek zijn als je het nu gaat verven. Dus ja, helaas is het een pruik geworden.”

    http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/4089431/2015/06/27/Gillian-Anderson-met-pruik-op-in-nieuwe-afleveringen-X-Files.dhtml

    #75821
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Aflevering 1
    Die intro alleen al…
    http://www.imdb.com/title/tt5301732/?ref_=fn_al_tt_1
    Mulder krijgt een ruimteschip te zien in een hangar.
    De techniek om de schil onzichtbaar te veranderen zou je ook (gedeeltelijk) bij huizenbouw/kantoren kunnen gebruiken. Dan lijkt de aarde niet zo volgebouwd.

    Wat mij nog eerder aanspreekt is hoe handig het zou zijn om hightech digitale binnenmuren te hebben (was het maar zover). Dan hoef je bijvoorbeeld met kerst je huis niet op te smukken, maar dan stel je de ‘kerstmuur’ in. Aangevuld met wat kerst-hologrammen her en der in de kamer…
    Alles met 1 druk op de knop.
    (en de vloeren)

    Met feestjes weer een andere sfeer of in de zomer een muur met strand en zee (golvend en wel) En wat dacht je van ’s avonds een mooie sterrenhemel?
    Ik denk dat de behangindustrie daar niet blij mee is.
    (Het is maar een idee)

    Hmm…eigenlijk zouden ze de ‘buizenpost’ van vroeger moeten upgraden. Minder files op de weg.

    Haha, Elon is me al voor (hihi) http://www.nrc.nl/handelsblad/2016/02/06/hyperloop-buizenpost-voor-mensen-1585636

    #75855
    Olaf van Kooten
    Sleutelbeheerder

    Fantastisch dat The X-Files weer terug is, ik was een groot fan. Ik heb de eerste vier afleveringen (van de zes) alweer gezien en ik ben erg tevreden. Helaas denken de critici er anders over, dus ik hoop dat er meer nieuwe X-Files komen na de huidige reeks van zes, maar ik heb er dus mijn twijfels over 🙁

    High-tech holomuren zijn denk ik nog iets voor de toekomst, maar er zijn al w

    #75933
    rudiev
    Deelnemer

    Ja ik heb het toevallig op fox gezien. Ik realiseer me ook dat je volgens mij gisteravond de 4e afleving had? Nouja, gelukkig op zaterdag nog de herhaling..
    Ik vind het geen slechte serie, maar ik kan ook niet zeggen dat het super goed is en dat je weer op de volgende aflevering zat te wachten zoals ik vroeger wel had in de hoop weer meer over het alienmysterie te zien te krijgen, wat toch de belangrijkste draad van de serie was en wat de spanning in de serie hield. Eigenlijk verwacht je weer een beetje deze aliendoofpot, maar dat krijg je in deze 6 afleveringen eigenlijk niet terug, wat ook lastig is in maar 6 afleveringen en gezien de onthullingen in de serie en films, het mystery is eigenlijk ontrafelt. En als ik op de wiki kijken, https://en.wikipedia.org/wiki/The_X-Files_(season_10)#Episodes , dan zijn alleen maar de eerste en de zesde(laatste) aflevering terug in de aliensfeer waar je niet te veel van moet verwachten, al moet ik de laatste 3 afleveringen dan nog wel zien. 🙂

    #75978
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Rudie, aflevering drie is echt crap (flauw en ver beneden peil) Vergelijk je X-Files met de miniserie Taken, dan weet je meteen wat echte goede sciencefiction is.
    Ik zou X-Files niet eens in de schaduw van Taken zetten.
    Deel 1:

    (alle delen volgen elkaar op)

    #75998
    Olaf van Kooten
    Sleutelbeheerder

    Ik vond die derde aflevering juist bijzonder geinig! Zo zie je maar, smaken verschillen 😉

    Taken heb ik nog niet gezien, bedankt voor de tip! Ik ga er morgen aan beginnen 😀

    #76000
    rudiev
    Deelnemer

    Ik was abuis met wanneer x-files werd uitgezonden, gisteravond was aflevering 4 op fox.

    Monique, Olaf, aflevering drie was niet echt spannend zeg maar, maar ik moest er eigenlijk net als olaf beetje meer om lachen, om dat monster / die man. Het was niet een enge aflevering, maar meer komisch. Dit soort afleveringen heeft de x-files in het verleden volgens mij wel meer gehad.
    De aflevering 4 van gisteren vond ik wel weer leuk, beetje creepy met de trashman en door de moeder van scully toch weer een onderdeel van het grote verhaal in x-files.

    Taken ken ik niet, misschien zal ik het eens kijken, maar ben bang dat ik dan weer alles wil zien en het weer veel tijd gaat kosten. 🙂

    #76008
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Ja, die aflevering 3 (X-files) ach, te onwerkelijk naar mijn zin (ik had mijn flauwekulknop niet ingeschakeld) Het hoeft natuurlijk ook niet allemaal zo serieus te zijn, maar in X-files was dit op het randje.

    Mijn flauwekul Top 3 favorieten:

    https://www.youtube.com/watch?v=B34jbC43XzA&feature=youtu.be (kostelijk vermaak)

    https://www.youtube.com/watch?v=VkX7dHjL-aY&feature=youtu.be (kostelijk vermaak)

    https://www.youtube.com/watch?v=EgdeaHr5LT0&feature=youtu.be (vermakelijk slecht)

    Taken is serieus, heftig, verdrietig, asociaal en ontroerend (snik)
    Na aflevering 1 wilde ik ook meteen het volgende deel zien. Daarna wordt het alleen maar spannender dus…
    Het personage Owen Crawford (Joel Gretsch) is ronduit asociaal, wat een %/

    #76049
    rudiev
    Deelnemer

    Ik hou het in het achterhoofd. Als ik de wiki bekijk zie ik dat het een miniserie is van 10 afleveringen, ik dacht even dat het weer seizoenen zouden zijn, maar zo’n miniserie is wellicht dan nog te doen. 🙂

    #76276
    Monique
    Sleutelbeheerder

    In het blog ‘Prachtige opname van dikke zonne-uitbarsting’ van Olaf, gingen de reacties voornamenlijk over het vreemde trompetgeluid bij Gouda.

    Laat nou zo’n zelfde geluid met omhoogkijkende mensen ook in aflevering 5 van X-Files voorkomen.

    Wie kwamen eerder op het idee van het mysterieuze ’trompet’ geluid, Gouda of X-Files?

    Prachtige opname van dikke zonne-uitbarsting

    #76694
    rudiev
    Deelnemer

    Ik heb de 5e aflevering gemist 🙁 maar vorige week dan de 6e en allerlaatste aflevering gezien. Ik vond het wel goed, maar erg jammer dat het zo even in 1 aflevering werd gepropt, daar hadden ze wel meer afleveringen voor mogen gebruiken. Het einde doet met wel beetje denken aan andere films en series waar de menseheid vergaat en een select groepje mensen door aliens wordt gered. Maar ok, het past ook wel bij de x-files.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.