Jan Brandt

twee EENDheid

Gegroet allen die dit leest! Mijn naam is Jan Brandt en ik ben “gastblogger” op het eerbiedwaardige “Astroblogs-instituut” van mijn longtime vriend en astro-collega Arie Nouwen. Mijn belangstelling voor de sterrenkunde begon alreeds in mijn zeer jonge jaren. Zo ergens tijdens mijn zesde levensjaar kreeg ik een boek getiteld “De wonderen van het heelal” onder de nieuwsgierige kinderoogjes geschoven en bij het zien van al die prachtige hemelplaatjes wist ik het voor de rest van mijn leven….”Dat wil ik ook zien!!” Sindsdien “vreet” ik sterrenkundeboeken en tijdschriften als een hongerige wolf en zwerf ik , wanneer het maar kan,

4 gedachten over “Jan Brandt

1. Goedemorgen Jan,

Hierbij een bericht uit een intussen ver verwijderd sterrenstelsel. Ooit nam ik een zelfbouwNewton van je over en kocht ik met jou in België een nieuwe Orion Europa. Maar misschien herinner je je mij zonder die info ook nog wel 😉 Ben benieuwd hoe het intussen met jou is.

Zou je mij je e-mailadres willen mailen? Ik heb een vraag over mijn telescoop.

Bedankt!