27 april 2024

De noodaftelling voor UFO’s, UAP’s en het Congres! Dr. Steven Greer

Home Forums Astrocorner De noodaftelling voor UFO’s, UAP’s en het Congres! Dr. Steven Greer

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #156949
    Monique
    Sleutelbeheerder

    Dr. Steven Greer
    Wat er in het Congres gebeurt met UFO’s, UAP’s en David Grusch is veel meer dan de media je vertellen. De media liegen en dit zijn zeer ernstige, belangrijke en potentieel hoopvolle tijden. We moeten echter nu handelen! Zonder het te weten hebben buitenaardse wezens zojuist je leven gered. Maar ze kunnen dit niet blijven doen.

    Dr. Steven Greer bespreekt de verborgen realiteit rond buitenaardse ontmoetingen en waarom het cruciaal is voor de mensheid om nu in actie te komen. Je zult niet geloven wat er voor het publiek verborgen is gehouden en nu is het moment dat we het moeten weten. Het is tijd om de geheimen te onthullen en de potentiële impact te erkennen die deze onthullingen hebben op onze wereld.

    Er komt een stukje in voor dat mijn aandacht trok. Ergens vanaf 1:00:18 gaf Dr. Steven Greer aan over ontwikkelingen die heel wat sneller uitgerold zouden kunnen worden als men dat meteen grootschalig zou delen. Dat gaat tegenwoordig heel moeilijk. Zodra er iets van belang gepost wordt doet Big-Tech de kijkcijfers naar beneden zodat het algoritme aangepast wordt. Greer zegt dat het daarom van belang is om belangrijke ontwikkelingen via heel veel bekendheden tegelijk te openbaren.

    Hij gaf een voorbeeld uit een film waarin een klein kastje ter grootte van een pakje sigaretten vol energie zat om een elektrische auto nooit meer te hoeven inpluggen.
    Als dat in werkelijkheid zou kunnen, dan zouden we een stuk verder zijn.

    Wij rijden sinds 5 maanden elektrisch wat ons heel erg bevalt. Zeker nu de benzineprijzen steeds hoger worden. Wij waren €13,55 aan oplaadstroom in augustus kwijt (onze eigen energieleverancier + opbrengst zonnepanelen)
    Maar toen bedacht ik dat het toch vreemd is dat we nog steeds penlite batterijen kopen die gauw leeg zijn terwijl een batterij van een auto een paar honderd kilometer kan rijden. Dan vraag ik mij af waarom bestaat er geen penlite-batterij die minstens één jaar meegaat? Oplaadbare penlite-batterijen zijn ook niet echt een vooruitgang. Die zouden ze dan net zo goed moeten maken als de oplaadbare batterijen van EV’s die na 13 jaar nauwelijks accukrimp hebben (een kennis vertelde dat één klein celletje in de batterij werd vervangen die iets minder presteerde)

    Kortom, door ontwikkelingen meteen te delen zou de vooruitgang veel sneller kunnen.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.