Home › Forums › Astrocorner › Welkom in de Astrocorner
Tags: Astrocorner, welkom
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door
gert1904.
-
AuteurBerichten
-
1 januari 2014 om 13:40 #48850
Arie Nouwen
SleutelbeheerderHet nieuwe jaar is begonnen, dus tijd om ook de Astroblogs uit te breiden met een nieuw onderdeel: de Astrocorner. Alle bezoekers van de Astroblogs – zowel de vaste als nieuwe bezoekers – zijn van harte uitgenodigd om hier op de Astrocorner over van alles en nog wat te kletsen. Dat kan gaan over sterrenkunde en ruimtevaart, naar aanleiding van Astroblogs, maar het kan ook over andere dingen gaan. Zolang je het maar netjes houdt en qua taalgebruik en inhoud niet over de scheef gaat. Heel veel plezier allemaal op deze Astrocorner! 😀
1 januari 2014 om 14:15 #48853Enceladus
DeelnemerArie,
Het forum ge
1 januari 2014 om 14:35 #48854Arie Nouwen
SleutelbeheerderJa, dit heeft ook wel mijn voorkeur.
1 januari 2014 om 19:38 #48857Monique
SleutelbeheerderJa, dit heeft ook mijn voorkeur Arie. Dit past beter bij het geheel.
1 januari 2014 om 22:11 #48860Monique
SleutelbeheerderHartelijk dank voor het realiseren van de Astrocorner, Arie. Voor zover ik kan beoordelen gaan bezoekers hier goed met elkaar om. Niet zo gek natuurlijk als je dezelfde soort interesses hebt.
1 januari 2014 om 23:06 #48861Enceladus
DeelnemerModeratie lijkt mij ook niet direct nodig. D.w.z.: Totdat de UFO-gekkies dit forum ontdekken en denken dat het een bruikbaar platform is voor hun Nibiru-idee
2 januari 2014 om 00:12 #48862Monique
SleutelbeheerderGert toch, ergens ben ik ook een soort van UFO-gekkie. Maar ik moet toegeven dat er veel rubbish op internet of YouTube staat. De kunst is dan ook om de echt opmerkelijke gevallen eruit te pikken. Dat was o.a ook de aanzet om me in verschillende videobewerkingsprogramma’s te verdiepen met de gedachte dat ik de z.g fake filmpjes makkelijker zou herkennen.
Het is ook vaak onwetendheid van mensen die iets filmen wat gewoon te verklaren is (een ISS die redelijk snel voorbijgaat) Ook kwam ik eens een video tegen van iemand die werkelijk 2 zonnen overdag had gefilmd (alleen was de ander de maan,hihi) En het aandoenlijkst vond ik de reactie dat iemand zich zorgen maakte omdat de maan ’s nachts nergens te zien was 😀
Wees niet bevreesd hoor, geen UFO praat hier wat mij betreft. Sommige dingen zijn t2 januari 2014 om 16:28 #48884RemcoH1980
DeelnemerNetjes hoor. Leuke aanvulling op Astroblogs. Dat het maar een vruchtbaar forum mag worden, top! 🙂
2 januari 2014 om 17:52 #48885Enceladus
DeelnemerMaak je geen zorgen Monique, ik ben ook dol op fictie!
Met UFO-gekkies bedoel ik mensen die werkelijk geloven dat Niburu ons lot bepaalt.Neemt niet weg dat ik graag naar goeie SF-films kijk.
groet,
Gert (Enceladus)2 januari 2014 om 17:53 #48886Enceladus
DeelnemerHoe kun je trouwens direct op iemand bericht reageren? Ik zie dat Monique dat wel voor elkaar kreeg bij mijn eerdere bericht, maar mijn reactie komt gewoon onderaan en niet direct onder haar reactie. Dat zou wel moeten kunnen, maar hoe?
groet,
Gert (Enceladus)2 januari 2014 om 18:12 #48887Arie Nouwen
SleutelbeheerderBoven iedere reactie staat zo’n menubalk en daar staat ook ‘reactie’ bij. Daar moet je op klikken.
2 januari 2014 om 18:38 #48891Enceladus
DeelnemerOke, duidelijk!
Dankjewel.Ik las vanwege dat nummer er achter het als
2 januari 2014 om 21:45 #48903Monique
SleutelbeheerderOh, gelukkig maar ;-P Heb jij de film Elysium (2013) al gezien? Ik vond het niet echt bijzonder maar was wel aardig. Dezelfde regisseur/schrijver van District 9.
Ik herkende meteen de acteur Sharlto Copley die ook in District 9 te zien was als ‘Wikus Van De Merwe’:-D (volgens mij heeft de regisseur iets met krottenwijken)http://www.imdb.com/title/tt1136608/?ref_=fn_al_tt_1
http://www.imdb.com/title/tt1535108/?ref_=fn_al_tt_12 januari 2014 om 22:12 #48907Enceladus
DeelnemerHoi Monique,
Die heb ik nog niet gezien. Draait die nog ergens, of kan ik beter uitkijken naar een DVD?
groet,
Gert (Enceladus)2 januari 2014 om 22:39 #48908Monique
SleutelbeheerderIk had hem gedownload 😀
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.